wtorek, 30 kwietnia 2013
#5 Imagin z Harrym
* rano *
Niall: O, ale było ostro .
Lou: No naprawdę , aż jego gacie na szafkę poleciały xDD
* budzisz się *
Ty: Kto to? Co wy tu robicie ! Harry obudź się.
H: Co?
Ty: Zobacz kto nas odwiedził!
H: Co wy tu debile robicie?
Zayn: A nic przyszliśmy popatrzeć xD
H: To wy tutaj tak jeszcze stoicie , SPIer****Ć !!
N: No dobra dobra . . . papa bejbis ;)
Po tych słowach Zayn i Niall wyszli z sypialni i poszli z uśmieszkiem do domu. Ty wstałaś ubrałaś się w : http://urstyle.pl/styl/martynastasiak/stylizacja/feminine-style-23/ i poszłaś zjeść śniadanie. Potem poszłaś na zakupy z Perrie. Harold został w domu sam. Miał czas, aby nic nie robić xDD , lecz wpadł na genialny pomysł aby urządzić dla ciebie romantyczną kolację. Zrobił więc spagetti , potem postawił wino na stół , i po całym domu poustawiał świece i porozsypywał czerwone płatki róż . Czekał na ciebie dosyć długo. W końcu gdy ty otworzyłaś drzwi włączył romantyczną muzykę. Byłaś zaskoczona.
Ty: O boże Harry to wszystko dla mnie ;')
H: Nie , wiesz dla misia koali xD Jasne , że dla ciebie !
Ty: Kocham Cię !
H: JA ciebie mocnieeeej !
Pocałował cię w usta ;)
H: No , ale najpierw zapraszam do stołu.
Ty: Ok, tylko otworzę okno od balkonu , bo strasznie tu duszo :D
Harry odsunął Ci krzesło , a ty usiadłaś. Zaczeliście jeść. Po 20 minutach rozmowy , Harry wstał , wziął cię za rękę i zaczeliście tańczyć. Pocałowałaś namiętnie Harrego xd , a potem przytuliłaś się mocno do jego szyi . Gdy nagle usłyszałaś jakieś dźwięki dochodzące z balkonu.
Lou: [T.I] ugryś go jak wampir xD
N: Nie! lepiej niech będzie sex to sobie popatrzę xDD
Z: Jeeeej sex xD
Li: Cichoo bądźcie półgłówki , bo nas usłyszą !
Nagle przestałaś tańczyć i podeszłaś do balkonu.
Ty: Ja to wszystko idioci słyszałam :)
Lou: Upsik !!! Uciekamy chłopaki !!!
Po tych słowach 4 " idiotów " uciekło . :)
Pisać dalej ? ;*
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz