środa, 23 kwietnia 2014

#1 Imagin z Zaynem

Byłaś 19 letnią dziewczyną, mieszkałaś w centrum Londynu razem z rodzicami, twój tata był bardzo znanym biznesmenem. Powodziło wam się. Pewnego dnia, w upalny dzień lata (wtedy miałaś wolne od szkoły bo trwały wakacje) poszłaś na zakupy ze swoją najlepszą przyjaciółką Riri. o jechałyście do wielkiej galerii handlowej, tam zakupy robiły same "fejmy". Weszłyście do pierwszego lepszego sklepu i od razu coś dla siebie znalazłyście. Po zakupach postanowiłyście iść do kawiarni, która znajdowała się w centrum handlowym. Idąc z Riri po drodze jakiś koleś wylał na ciebie swoją kawę.
- Co robisz, idioto? Moja nowa sukienka!  - strasznie się zdenerwowałaś, właśnie ją kupiłaś
- Przepraszam, zagadałem się z przyjaciółmi... - odpowiedział spokojnie, bawił się nerwowo swoimi palcami, a obok niego stało 4 chłopaków.
- Dobra, nieważne... chodź Riri. Idę się przebrać. - powiedziałaś i ruszyłaś w stronę toalety.
- Ej! Poczekaj! - załapał Cię za nadgarstek. - Może mi się przedstawisz? Chciałbym wiedzieć na kogo wylałem kawę - uśmiechnął się.
- [T.I].
- Ja jestem Zayn. Miło mi. - znów jego usta się roześmiały. - Może podasz mi swój numer telefonu?
- Sorry nie teraz. Muszę się iść przebrać. - powiedziałaś szybko wzięłaś Riri za rękę i pobiegłaś do toalety.
*w toalecie*
- Aaaaaa! Widziałaś to [T.I]? On chciał się z tobą umówić! Jaki słodki! - powiedziała podekscytowana Riri.
- W ogóle nie wiem kto to... Po co mam się z nim umawiać? Może po prostu chciał mój numer o to żeby odkupić mi tą sukienkę? Co? - odpowiedziałaś jej.
- To Zayn! Zayn Malik! Śpiewa w słynnym zespole One Direction! Idol milionów fanek, każda by oddała wszystko aby znaleźć się na twoim miejscu... - przerwała i zaczęła malować usta szminką.
- Nie no, to nie on... a może. - zamyśliłaś się chwilkę.
- Aaaa może on lubi taki niedostępne jak ty, co?
- Oj on tylko chciał...
- Ta, ta. Ja wiem swoje, ty wiesz swoje! - przerwała Ci.
- Może już chodźmy do tej kawiarni?
- Ok ! - uśmiechnęła się przy tym.
Wychodząc z toalety znów go zobaczyłaś. Tym razem chciałaś mu się dokładniej przyjrzeć. Podeszłaś z Riri do niego i jego kolegów. Wyglądał tak (KLIK). Miał piękny uśmiech, cały czas kierował go w twoją stronę.
- O przyszłaś ! Fajnie. - powiedział i wyciągnął zza siebie czerwoną różę. Kupił ją specjalnie dla ciebie na przeprosiny. - Masz to dla ciebie, na przeprosiny. - Wręczył Ci ją.
- Dziękuję, bardzo miły jesteś. - odpowiedziałaś i od razu powąchałaś kwiat. - Jak pięknie pachnie- dodałaś.
W tym momencie Riri poszła przywitać się z resztą chłopaków którzy stali niedaleko, zostawiła Cię samą z Malikiem.
- E nooo... - podrapał się po głowie - to dasz mi ten numer? - uśmiechnął się do ciebie.
- Aż tak bardzo Ci zależy? - zapytałaś się lekko się przy tym uśmiechając.
- Bardzooo! - wyciągnął telefon
- No to pisz... [twój nr. telefonu] - mówiłaś mu, a on stukał w ekran.
- Dziękuję, a może zdj. do kontaktu? - zaśmiał się i zrobił uwodzicielską minę.
- Jak chcesz? Możemy.- powiedziałaś, a on wziął telefon przed siebie, stanął obok ciebie i zrobiliście sobie śmieszne zdjęcie (coś takiego: KLIK  :) )
 - Wiesz, ja muszę już iść.. pa - uśmiechnęłaś się - Ale pamiętaj, nie myśl sobie że Ci wybaczyłam.. nadal jestem zła. - dodałaś.
- Ta ta ... - odpowiedział.
- To ja już na prawdę idę, jak chcesz to dzwoń.
- Na pewno zadzwonię - powiedział i pomachał Ci .*KLIK*. Chciał Cię również przytulić, ale powstrzymał się.
Podeszłaś do Riri , chwyciłaś ją za nadgarstek i poszłyście w końcu do kawiarni...

__________________________________________________
I JAK? PODOBA SIĘ? CHCECIE DALEJ? ^.^
Dziękuję za każdy dodany komentarz, jest on dla mnie motywacją <3 
A jak wam mijają wolne dni? A może piszecie egzaminy? Jak po Wielkanocy? ^^

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. już niedługo ^^
      cieszę się że Ci się podoba <3

      Usuń
  2. Fajnie. Mam jeszcze tylko prośbę. Zrobisz horoskopy. Twoje bardzo mi się podobają..,. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo ♥
      jasne, już robię ! za chwilkę dodam :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. W sobotę będzie :D przepraszam że tak długo mi to schodzi, ale trochę mało czasy ;d

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. miał być już dawno ;d
      właśnie go piszę ;3 będzie pod wieczór lub jutro rano :)
      przepraszam, brak czasu :)

      Usuń